Сұрақтар мен жауаптар
1) Тапсырыстар тарихын қалай көруге болады?
Тапсырыста тарихын көре алу үшін сіз europharma.kz сайтында тіркеліп, жеке кабинеттегі «Менің тапсырыстарым» бөлімінде сіздің тапсырыс тарихыңыз көрсетілетін болады.
2) Тауар қанша уақытта жеткізіледі?
Тапсырысыңыздың ең қысқа мерзімде өңделіп, курьердің тапсырысыңызды 3 сағат ішінде жеткізетінін кепіл етеміз.
3) Онлайн төлем қай қалаларда жұмыс істейді?
Онлайн төлем тек Астана, Алматы, Шымкент, Қарағанды қалаларында жүргізіледі.
4) Онлайн төлем қалай жасалады?
Төлем kaspi.kz (тек Kaspi Gold және Каспий кошелёк карталары ) пен kaz kom (тек Kazkom және Halyk Bank карталары) арқылы жүргізіледі.
*kaspi.kz арқылы төлем жасау үшін kaspi.kz сайтында жеке кабинетке қол жеткізу мүмкіндігінің болуы қажет, тапсырысты рәсімдегеннен соң, төлемді растау үшін автоматты түрде жеке кабинет парақшасы ашылады.
*kaspi.kz арқылы төлем жасау үшін kaspi.kz сайтында жеке кабинетке қол жеткізу мүмкіндігінің болуы қажет, тапсырысты рәсімдегеннен соң, төлемді растау үшін автоматты түрде жеке кабинет парақшасы ашылады.
5) Онлайн төлем жасағанда комиссия алынады ма?
Тапсырыс рәсімдеу кезінде және онлайн төлем жасау барысында комиссия алынбайды.
6) ҚазПошта АҚ арқылы тапсырыс жасаудың шарттары қандай?
Қазақстан бойынша поштамен жеткізуге өте төмен бағалар! Жеткізу құны 780 тг. Комиссия тапсырыс сомасынан 1% (кемінде 200 тг.). Төлем kaspi.kz немесе kazkom арқылы алдын ала төлем бойынша жүзеге асырылады. Рецептуралық дәрмектерді жеткізу пошта арқылы жүргізілмейді.
7) ҚазПошта АҚ арқылы тапсырыс жасағанда тауарды қалай қадағалауға болады?
KazPost арқылы рәсімделген тапсырысты қадағалай білу үшін сілтеме арқылы KazPost.kz парақшасына кіріп, тапсырысыңызға берілген трек нөмірін жазу қажет.
8) Тапсырыс жасау үшін міндетті түрде тіркелі қажет пе?
Тапсырыс жасау үшін тіркелу міндетті емес. Тіркелгеннен кейін сіз тапсырысыңызды қадағалап, тапсырыстар тарихын жүргізе аласыз.
9) Тіркелі үшін не жасау қажет?
Тіркелу үшін жеке кабинет құру қажет. Сіздің жеке кабинетіңіз ұялы телефон нөміріңіз арқылы құралады. Тіркелгеннен соң бірнеше секунд ішінде нөміріңізге тіркелуді растайтын смс келеді.
10) Тапсырыс жағдайын анықтау үшін қай нөмірге хабарласу қажет?
11) Шағымдар мен ұсыныстар жасау үшін қай нөмірге хабарласу қажет?
Егер сіз қызмет көрсету сапасын бақылау жөніндегі мамандармен байланысқыңыз келсе, +7(775)735-44-44 нөміріне хабарласыңыз немесе info@europharma.kz поштасына жазыңыз.